جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
فولادی

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطرات شهدا، تأکید کرد که دفاع مقدس نه تنها درس‌هایی از عاشورا را به همراه دارد، بلکه متعلق به تمامی مردم شریف ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، سرهنگ محمد حسین فولادی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، در مراسم گرامیداشت کارکنان ایثارگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با تبریک هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطرات شهدا، تأکید کرد که دفاع مقدس نه تنها درس‌هایی از عاشورا را به همراه دارد، بلکه متعلق به تمامی مردم شریف ایران است.

سرهنگ فولادی در این مراسم با اشاره به اهمیت دفاع مقدس به عنوان نماد وحدت و همبستگی ملی، گفت: دفاع مقدس تاج عزتی است که بر سر مملکت اسلامی ما قرار دارد و همواره باید در یادها زنده بماند.

وی همچنین به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این موفقیت‌ها همه از برکت دفاع مقدس و جانفشانی‌های شهیدان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در ادامه به نقش ویژه دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در جبهه‌ها بسیار پررنگ و تأثیرگذار بود و این نسل جوان باید به خوبی از ارزش‌های دفاع مقدس آگاه شوند.

سرهنگ فولادی از آموزش و پرورش خواست تا با تلاش‌های خود، گسست نسلی و فاصله بین نسل‌ها را کاهش دهند و فرهنگ ایثار و شهادت را در دل جوانان نهادینه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام همچنین به نقش هنرمندان در انتقال فرهنگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هنرمندان باید با تاسی از اخلاق و منش شهدا و جانبازان، این گنجینه بزرگ را در دل جوانان جا دهند و به عنوان شهیدان زنده، یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه دارند.

سرهنگ فولادی در پایان تأکید کرد که عزت و شکوه دفاع مقدس، میراثی است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود و همگان باید در راستای حفظ و ترویج این ارزش‌ها تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha